Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΙΕΡΡΙΔΗ.... ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ...ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ!!!


Ονομάζομαι Αγγελική Πιερρίδη.. (Πιερρίδη είναι το κανονικό μου επίθετο .. Δεν είναι καλλιυεχνικό όπως με ρωτούν πολλοί) Είμαι 19 χρονών.. Η καταγωγή μου είναι μισή από Κύπρο, από το μπαμπά και μισή από Κρήτη, απο τη μαμά!




Έχω γεννηθεί Αθήνα ωστόσο και εδώ μεγάλωσα! Σπουδάζω Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.. Με τη μουσική ασχολούμαι απο πολύ μικρή ηλικία και όσο θυμάμαι τον εαυτό μου η μουσική ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου.. Όταν ήμουν 5 χρονών ξεκίνησα να
παίζω πιάνο και στα 12 αποφάσισα να πειραματιστώ με το φλάουτο..


Φοίτησα στο Μουσικό Σχολείο Αλίμου και πλέον μπορώ να πω με σιγουριά πως στάθηκε η σημαντικότερη αφορμή στο να εμπλακώ με το τραγούδι.. Συγκεκριμένα το οφείλω σε ένα συμμαθητή και πολύ καλό μου φίλο, συνάδελφος κι εκείνος, Μάριος Καπηλίδης στο όνομα! Μου πρότεινε να τραγουδήσουμε μαζί σε μια συναυλία που οργάνωνε το σχολείο μας και προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει καθώς δεν είχα τραγουδήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν..Τότε συνειδητοποίησα πως με αυτό ηθελα να ασχοληθώ στη ζωή μου.. Αυτό με εξέφραζε περισσότερο απο το οτιδήποτε.. Ήταν μεγάλη πρόκληση για εμένα το τραγούδι καθώς ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την Αγγελικη.. Όσον αφορά την επαγγελματική μου πορεία ως τώρα μπορώ να πω, οτι στον ένα χρόνο που τραγουδάω έχω σταθεί πολύ τυχερή καθώς έχω δουλέψει σε πολύ αξιόλογα μαγαζιά.. Δεν επαναπαύομαι όμως.. Προσπαθώ πάντα για το καλύτερο.. Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να γυμνάζομαι.. Η γυμναστική και η υγιεινή διατροφή έχουν γίνει για εμένα τρόπος ζωής.. Έχω επίσης 5 γατούλες και ένα σκύλο.. Δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ σε αυτά αφού είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου